MAALISKUUN KIRPPISLÖYDÖT

On jälleen aika esitellä kuukauden kirppislöydöt. Maaliskuun aikana kävin kirppiksellä tasan yhden kerran ja tein 7 kirppislöytöä. Jostain syystä nää mun ostokset on aika muumipainoitteisia tällä kertaa. Näiden lisäksi ostin vielä kaksi juttua nettikirppiksen kautta.

Tässä suurin osa kuukauden löydöistä, joista parhain tietenkin pinon päällimmäisenä ;)

Muumit ja olemisen arvoitus-kirjan ostin nettikirppiksen kautta kahdella eurolla. En ole vielä kerennyt lukemaan kirjaa, mutta kuvat olen plarannut läpi muutamaan otteeseen.

Tämän pajukranssin ostin ulko-oveen sillä ajatuksella, että sitä voi helposti muokata vuodenaikojen ja fiiliksen mukaan. Nyt laitoin siihen koristeeksi muutamia pääsiäismunia. Kranssi maksoi 2 euroa.


Näitä mustavalkoisia muumitauluja oon katsellut myös nettikaupassa, mutta en oo koskaan sit kuitenkaan tilannut. Sisko kiikutti tän mun luokse kun oltiin kirpparilla ja sanoi, että sä niin varmasti ostat tän :D Ja pakkohan se oli ostaa. Taulu maksoi 7 euroa.

Vaatteitakin löytyi muutamia, tuo harmaa ohut neule maksoi 3 euroa. Valkoinen neule on myös ohut, maksoi 2 euroa ja siinä on selkäosa tuollaista pitsiä. Turkoosi huivi oli ihana löytö, kivan pirteän värinen ja hyvässä kunnossa. Huivi maksoi 1,50 euroa.

Ja sitten tämä paras löytö! Olin menossa sovittamaan paitoja kun bongasin kirpputorin lasivitriinistä tän kulhon. Niiskuneidin rantaelämää kuvitus on mielestäni todella ihana ja olin niin onnessani kun työkaverini myi mulle sen mukin. Tätä kulhoa oon käynyt aina välillä haikailemassa huuto.netissä mutta en oo koskaan raaskinut ostaa sitä. Pyysin saada katsoa kulhoa ja kun se oli hyvässä kunnossa niin päätin maksaa siitä pyydetyn hinnan, eli 30 euroa. Tässä vaiheessa mulla oli kärryssä sellainen kiva puinen keittokirjateline, mutta koska se oli myös vähän kalliimpi niin päätin viedä telineen pois ja satsata kulhoon.

En voinut millään vastustaa tätä söpöä ja pehmeää muumikirjaa. Edellisellä kirppisreissulla löytämäni pieni muumikirja matkasi jo veljen mukana Prahaan Valentinan luettavaksi. Tässä kirjasessa on lisää muumihahmoja, joita Valentina voi sitten katsella vaikka kesällä jos tulevat suomeen :) Tämä maksoi 0,50 euroa.

Näiden lisäksi löysin nettikirppiksen kautta Maunolle uuden pedin 15 eurolla. Kävin vielä katsomassa petiä paikan päällä ja totesin sen hyväksi. Peti on tumman harmaa, sellainen pehmeä ja pyöreä 90cm halkaisijaltaan. Kangas on kestävän oloista ja sen voi irrottaa ja pestä, mikä oli yksi kriteereistäni kun etsin uutta petiä. Mauno on kyllä tykännyt siitä kovasti!

Maaliskuun ostokset maksoivat yhteensä 63€.

Nämä olivatkin tähän mennessä kirppiskuukauden kalleimmat ostokset. Oon tosi tyytyväinen että löysin Maunolle pedin kuitenkin noinkin halvalla, kun oon katsellut niitä myös uusina mutta odotellut kuitenkin jos jostain tulisi vastaan halvemmalla. Ja kulho oli myös ihan superlöytö! :)

6 kommenttia

  1. Ihastuttavat muumitaulut. Itse odottelen sitä Ruotsin mukia saapuvaksi postin kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidän itsekin kovasti! :) Toivottavasti saat oman mukisi pian postissa, se on kyllä tosiaan aivan ihana!

      Poista
  2. Mistähän Ruotsin mukia saa tilattua?
    Vaan ihanaa kun löysit Rantaelämää -kulhon, taulun olisi tuohon hintaan ostanut minäkin :)
    Tosi harvoin löydän itselleni mitään kirppareilta mutta toisinaan toki :) Sinulla on ollut hyvä kirppispäivä
    Meillä olisi ollut se rottinkinen koiran punkka tuola varastossa mutta se olisi kyllä kaivannut pehmustetta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin muumien omasta kaupasta -> www.moomin.com saa, mutta näyttäis olevan taas loppuunmyyty. Toi rantaelämää oli kyllä tosiaan huippu löytö! Ja mä taas en pääse koskaan lähtemään kirppikseltä tyhjin käsin, teen aina hyviä löytöjä. Ehkä ihan hyväkin siis, että ei tule käytyä kirpputorilla enää ihan joka viikonloppu :)

      Poista
  3. Missäs kirppiksellä käyt, kun teet noin hyviä löytöjä. Jos jotkut vaatteet alkavat sinua kyllästyttämään voitko laittaa niitä tänne sivustollesi myyntiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn kirpputoreilla lähinnä Järvenpäässä ja Keravalla. Joskus toki myös muuallakin :) Mulla on tosi paljon vaatteita ja sisustusjuttuja, joita oon kasaillut valmiiksi kun meinasin ottaa kirpputorilta pöydän ja pistää myyntiin. En oon aikaisemmin ajatellut, että laittaisin niitä blogiin. Mut katsotaan :) Kiitos kommentista!

      Poista

Kiitos kommentista! ♥